نوشته شده توسط : azar yousefi
پارک ساحلی میرمهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. همچنین گردشگران تور کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 پارک ساحلی مرجان کیش در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هرساله از این مکان تفریحی دیدن می کنند. در پارک ساحلی مرجان کیش آلاچیق های زیبایی ساخته شده است و محیطی زیبا و آرامش بخش و دور از هر گونه سر و صدایی را برای مسافران و گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش فراهم آورده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می تواند در این محیط دلنشین و در آلاچیق ها بشینند و در کمال آرامش از دیدن دریای خلیج فارس و زیبایی های الهی طبیعت زیبا لذت ببرند.

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش تور لحظه آخری کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ , پیست اسکیت , مسیرهای پیاده روی , آبنما , سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های ساحلی کیش,پارک ساحلی میر مهنا کیش,پارک ساحلی مرجان کیش,پارک ساحلی سیمرغ کیش , , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش از تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

 

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 


مجموعه گذر هنرمندان کیش

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور لحظه آخری کیش با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

هنگامی که تندیس این بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلی که بیشتر گردشگران از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش را به خود جلب می کند.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوید دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دست ندهید.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی کیش,ساحل درختان نارگیل کیش,مجموعه گذر هنرمندان کیش,جاذبه های توریستی کیش , , ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور لحظه آخری کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش  می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 


شهر باستانی حریره کیش

تور کیش شهر باستانی حریره

حریره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد. خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور لحظه آخری کیش از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

تور کیش شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگرانتور لحظه آخری کیش در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

تور کیش شهر باستانی حریره

 مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش ,قایق های کف شیشه ای کیش,شهر باستانی حریره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور لحظه آخری کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش 95، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش نوروز 95 و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل اسپادانا کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش 95 برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش نوروز 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل تماشا کیش,بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های لوکس کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار داردمسافران تور کیش تعطیلات زمستان 94 می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند. 

 

بازار شهر چین کیش

 

 

بازارچه شقایق کیش


مرکز خرید شقایق کیش در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در دو طبقه، در سال 1381 در شهرك میر مهنا به افتتاح شد. این مركز خرید دارای 30 غرفه فعال می باشد که انواع کیف، کفش، لباس مردانه، لباس زنانه و ... در آنجا به فروش می رسد.مسافران تور کیش تعطیلات اسفند 94 می توانند در این مرکز خرید زیبا به خرید پرداخته و از امکانلات متنوع آن استفاده کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش اسفند 94 می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند . این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش

باشگاه هتل ایران کیش

استخر هتل ایران کیش

 

 

هتل آبادگران کیش

 

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیشمی باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد. 

در تور کیش تعطیلات بهمن 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

امکانات هتل آبادگران کیش

 

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

 

 

هتل آبادگران کیش

 

 

پذیرش هتل آبادگران کیش

 

 

راهروی هتل آبادگران کیش

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش

اسکی کابلی در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند .تور کیش نوروز 95 این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . تور کیش نوروز 95این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش نوروز 95 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در تور کیش نوروز 95 نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  


جت اسکی در کیش

تور کیش نوروز 95 از تفریحات پر طرفدار کیش می باشد که در کلوپ های این جزیره اجاره داده می شود و تور کیش نوروز 95می توانید نوع جت اسکی خود را از نظر قیمت و موتور انخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید . شما می توانید طبق شرایط مشخص جت اسکی اجاره کنید که این شرایط برای گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 عبارتند از : به افرادی که کمتر از 20 سال می باشند به تنهایی جت اسکی اجاره نمی دهند آنها فقط می توانند با همراه بالای 20 سال خود به این تفریح بپردازند ،تور کیش نوروز 95 کودکان نمی توانند سوار جت اسکی شوند ، جت اسکی تا 2 نفر ظرفیت دارد ، افراد باید از جلیقه نجات استفاده کنند ، مسافران تور کیش نوروز 95 که قصد رفتن به تور کیش نوروز 95 را دارند بدانند که به یک گروه 2 دستگاه جت اسکی داده نمی شود و آقایان و خانم ها باید پوشش مناسب و مورد تایید مجموعه را داشته باشند . تور کیش نوروز 95قابل ذکر است که در هنگام سوار شدن باید مقرراتی رعایت شود که تا هر شی روی آب تا 100 متر فاصله لازم است ، به صورت موازی تا 100 متری ساحل راندن ممنوع می باشد ، گردشگران تور کیش نوروز 95 در زمان سوار شدن تور کیش نوروز 95 از هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک اجتناب کنید. 


پاراسل و تیوب سواری کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند تور کیش نوروز 95این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با سوارشدن تور کیش نوروز 95 بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . تور کیش نوروز 95 از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود .تور کیش نوروز 95 در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . تور کیش نوروز 95شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش نوروز 95 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.

شبیه ساز پرواز در کیش

تور کیش نوروز 95 را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما تور کیش نوروز 95 می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند تور کیش نوروز 95 را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

تور کیش نوروز 95 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده استتور کیش نوروز 95 که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به تور کیش نوروز 95 رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد.تور کیش نوروز 95 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش نوروز 95 به تور کیش نوروز 95 بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، تور کیش نوروز 95 همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن  تور کیش نوروز 95 نیز استفاده می شد . 


سواحل کیش

تور کیش نوروز 95 دارای ویژگی هایی از یک ساحل معومولی می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای را به خود جذب میکند ، تور کیش نوروز 95 این سواحل و دریا جز جاذبه های دیرینه کیش به حساب می رود . ساحل های مرجانی زیر آفتاب به رنگ نقره ای می درخشند و این دریای زیبا با آب زلال از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد. شاید کیش منطقه ای کوچک ساحلی باشد تور کیش نوروز 95 ولی می توان در آب های آن انواع ماهی های کوچک و بزرگ از نوع خوراکی و غیر خوراکی را دید. شما می توانید در سفر خود گشت و گذار در تور کیش نوروز 95 را در برنامه های خو جای دهید.



پلاژ آقایان کیش

تور کیش نوروز 95 جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان تور کیش نوروز 95 ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی تور کیش نوروز 95 نیز می باشد که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در تور کیش نوروز 95 دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و تور کیش نوروز 95 با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش نوروز 95 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این تور کیش نوروز 95 می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.



دوچرخه سواری در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که تور کیش نوروز 95 جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما تور کیش نوروز 95می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

جاذبه های توریستی کیش

آموزش پرواز با گلایدر کیش

تور کیش نوروز 95آموزش پرواز با گلایدر کیش از جاذبه های معروف در این جزیره توریستی می باشد که عمده طرفداران این تفریح جوانان تور کیش نوروز 95 هستند، علاقه مندان می توانند در حین پرواز نمایی زیبا از جزیره کیش را تور کیش نوروز 95تماشا کنند. آموزشگاه بعد از گذراندن دوره آموزشی زیر نظر مربیان گواهینامه پرواز را صادر می کند.تور کیش نوروز 95شما می توانید بعد از آموزش پرواز با گلایدر کیش در سفر تور کیش نوروز 95 پرواز بر فراز آسمان جزیره را تجربه کنید.

 

پارک آبی کیش

تور کیش نوروز 95پارک آبی کیش یکی جاذبه های و تفریحات این جزیره می باشد و مساحتی که برای آن در نظر گرفته اند حدود 56000 متر مربع است و روزانه آماده پذیرش 3000 نفر تور کیش نوروز 95می باشد ،قابل ذکر است که این پارک اولین و بزرگترین پارک آبی روباز در ایران است و مجهز به امکانات مود نیاز برای مسافران تور کیش نوروز 95 است. شما می توانید نمایی بسیار زیبا از آبهای زلال خلیج فارس را در پارک جنگلی کیش که نزدیک به پارک آبی کیش می باشد تور کیش نوروز 95 به تماشا بنشینید.طراحی این پارک به گونه ای می باشد که برای کلیه سنین تور کیش نوروز 95امکان پذیر است ، تجهیزات این پارک از جدیدترین نوع خود می باشد که حتی تعدادی از سرسره های این پارک در ایران مشابه آن وجود ندارد. ازامکانات پارک آبی کیش برای گردشگران تور کیش نوروز 95 می توان به اسپا ، رستوران ، کیوسکها، فروشگاه و . . . اشاره کرد.



ماهیگیری تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95ماهیگیری تفریحی کیش از جاذبه های جزیره کیش به حساب می آید ، سواحل کیش تور کیش نوروز 95 دارای خاکی با ساختار مرجانی می باشد و کمتر جزایری در دنیا پوشیده از ماسه خاکستری می باشد. تور کیش نوروز 95در آب های شفاف در کنار سواحل می توان به راحتی کف دریا را از دور تماشا کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند به دور از شلوغی شهر ها در سواحل زیبای کیش به استراحت بپردازند . شما تور کیش نوروز 95می توانید با دیدن ماهی های تزئینی و آبزیان که در حاشیه سواحل خودنمایی می کنند سرگرم شوید .تور کیش نوروز 95 همچنین مرغوب ترین و بهترین ماهی های خوراکی در این سواحل صید می شود که تور کیش نوروز 95 علاقه مندان به ماهیگیری تفریحی کیش میتوانند در ساحل های غربی و جنوبی در جزیره به این تفریح بپردازند. سواحل کیش بی خطر هستند و گردشگران تور کیش نوروز 95 با خیال راحت می توانند تفریح کنند. دریای زلال و گرم و دلچسب جنوب در فصل های سرد سال هم قابل استفاده برای تور کیش نوروز 95 است و ماهیگیری تفریحی کیش در منطقه اسکله تفریحی با لوازم ماهیگیری که در فروشگاه های ورزشی کیش موجود است ساعت های لذت بخشی را تور کیش نوروز 95 سپری کنید.



کشتی های تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95 کشتی های تفریحی کیش را می توان از جاذبه ها و تفریحات پرطرفدار تور کیش نوروز 95 این جزیره به حساب آورد که می توان به کشتی های تفریحی شبانه ، قایق های کف شیشه ای ، کشتی های آکواریوم اشاره کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با گشتهای دریایی در کشتی های تفریحی شبانه آبهای اطراف جزیره کیش را تور کیش نوروز 95 تماشا کنند که از ساعت 9 شب تا 1 بامداد در سانس های 2 ساعت اجرا می شود .کشتی های تفریحی کیش تور کیش نوروز 95 با گشت دریایی دارای امکانات پذیرایی ، رستوران کشتی ، قرعه کشی ، برنامه های شاد می باشد.تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است که در اطراف جزیره انواع آبزیان دریایی مثل مرجان ها ، ماهی های تزئینی ، خرچنگ ، ستاره دریایی و . . . را مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند در کشتی آکواریوم و قایق های کف شیشه ای به تماشا تور کیش نوروز 95 بنشینند.


بولینگ در کیش

تور کیش نوروز 95بولینگ در کیش از ورزش های پرطرفدار می باشد که که در مجموعه ورزشی مریم کیش می باشد و بزرگترین مجموعه بولینگ ایران استتور کیش نوروز 95 که دارای 16 خط بولینگ دیجیتالی استاندارد و مجهز است این سالن بولینگ در طیقه اول مجموعه ورزشی مریم می باشد که دارای نمایی زیبا از جزیره کیش می باشد و آماده پذیرش گردشگران تور کیش نوروز 95 است . تور کیش نوروز 95 بولینگ در کیش را می توان به صورت خانوادگی نیز انجام داد که در این مجموعه سالنی را به این منظور در نظر گرفته اند و همچنین تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است در این مجموعه سالن بدنسازی مجزا برای بانوان و آقایان تور کیش نوروز 95می باشد . برای عضویتتور کیش نوروز 95در این قسمت مدت آن 15 روز و 30 روزه است که زمان صبح آن برای خانم ها و بعد از ظهر برای آقایان می باشد . مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند به مجموعه مریم رفته و از امکانات بولینگ در کیش استفاده کنند.



پلاژ بانوان کیش

تور کیش نوروز 95پلاژ بانوان کیش جز جاذبه های معروف در کیش که مخصوص بانوان می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در سواحل شمالی جزیره قرار دارد ، مساحتی که برای این مجموعه در نظر گرفته اند 15 هزار متر مربع می باشد . از امکانات تور کیش نوروز 95 این پلاژ که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم دیده شده می توان به دوش آب شیرین ، سایه بان ،محیطی دارای نورپردازی مناسب ، مرکز بدنسازی تور کیش نوروز 95، دارا بودن مربیان با تجربه اشاره کرد. پلاژ بانوان تور کیش نوروز 95 به علت موقعیت مکانی دسترسی به آن آسان بوده و شما میتوانید استفتده از این مجموعه ورزشی تفریحی را در برنامه سفر تور کیش نوروز 95 قرار دهید.




:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش زمستان 94 می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.

پارک دلفین کیش

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحت 15 هزار مترمربع در جنوب شرقی جزیره کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کنار پارک دلفین های کیش قرار دارد.این پارک ساحلی زیبا 300 متر طول در امتداد ساحل دارد که مسافران تور کیش 95 می توانند در این محیط آرامش بخش و زیبا به تفریح بپردازند.از امکانات تفریحی این پارک می توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، فضای سبز، زمین بدمینتون، زمین پینگ پنگ، پیست اسکی، ایستگاه دوچرخه، مسیر پیاده روی و ... اشاره کرد.

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش بهمن 94می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند . این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش

باشگاه هتل ایران کیش

استخر هتل ایران کیش

 

 

هتل آبادگران کیش

 

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیش می باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد. 

در تور کیش تعطیلات بهمن 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

امکانات هتل آبادگران کیش

 

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

 

 

هتل آبادگران کیش

 

 

پذیرش هتل آبادگران کیش

 

 

راهروی هتل آبادگران کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور لحظه آخری کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش 95، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش نوروز 95 و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

مطالب مرتبط:
 
 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش,بهترین هتل های 3 ستاره کیش,معرفی هتل های 3 ستاره کیش,معروف ترین هتل های 3 ستاره کیش, , ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش 95 برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش نوروز 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,هتل تماشا کيش ,هتل تماشاي کيش ,رزرو هتل تماشا کیش ,امکانات هتل تماشا کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک تفریحی میرمهنا کیش

پارک تفریحی میرمهنا کیش

پارک تفریحی میر مهنا کیش در بخش ساحل شمال و شمال غربی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و بسیار دیدنی می باشد. اسکله تفریحی و  جذاب میرمهنا کیش در پارک تفریحی میر مهنا قرار گرفته است. پارک میر مهنا بزرگ می باشد و میدان جاسک در بخش ساحلی تا مسجد خاتم الانبیاء ادامه دارد .در تور کیش نوروز 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. فقط اسکله تفریحی و ماهیگیری میر مهنا در بخش ساحلی موجب شده تا این پارک زیبا به دو فاز یک که از مسجد تا اسکله ماهیگیری و فاز بعدی از اسکله تا میدان جاسک تقسیم می گردد می باشد. مسافرین تور کیش زمستان 94 از این جاذبه دیدنی و اسکله تفریحی کیش بازدید می کنند.

پارک تفریحی میرمهنا کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

تور کیش نوروز 95

پارک تفریحی میرمهنا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار زیتون کیش

bazare zeiton kish

بازار زیتون کیش از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که با مصالح عالی ساختمان بازار زیتون کیش را ساخته اند . بازار زیتون کیش در سال 1376 در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع در دو طبقه احداث و بهره برداری گردید. این بازار دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری که اکثرا به سیستمهای خنک کننده مرکزی  ، سیستم های صوتی مرکزی ،  تلفن و فضای سبز و پارکینگ مجهز شده است .در تور کیش زمستان 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

 
طراحی هدایت کردن خریدار و مشتری معماری داخلی آن و نمایی بسیار زیبا این بازار را با نمایی آشنا در جزیره کیش مبدل شده است. نرخ اجناس و کالا در بازار زیتون کیش بسیار مناسب است و خرید خود را می توانید با قیمت بسیار مناسبی انجام بدهید. در بازار زیتون کیش اجناس و کالاهایی مانند : کیف و کفش , روسری , پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه , فروشگاه های اسباب بازی و لوازم خانگی ,  عطر و ادکلن و... از انواع کالاهایی می باشد که در بازار زیتون کیش موجود می باشد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان کیش , بازارهای مرکز تجاری کیش , بال هایپر مارکت و بازار پانیذ واقع شده است .در تور کیش دی 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 

بازار عربها کیش

bazar arabha kish

بازار عربها یا صفین از بازارهای قدیمی جزیره زیبای کیش است که مرکز خرید بومیان جزیره زیبای کیش از سالهای دور تا به امروز است . بازار عربها کیش کوچک می باشد و اکثر فروشندگان این بازار عرب زبان هستند و کمتر کسی در این بازار به زبان فارسی صحبت می کند .در تور کیش دی 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. این دارای بازار یک طبقه می باشد و از مرکز شهر کیش تقریبا دور می باشد و همین دلیل مسافرین کمی به این بازار برای خرید می روند. از این بازار خرید کردن مناسب برای مردم کم در آمد می باشد چون کالاهای بازار خیلی ارزانتر از بازارهای دیگر جزیره است و اجناس در بازار از تنوع خوبی برخوردار است . بازار عربها کیش در نزدیکی بازار پارس خلیج است اسکله ی زیبا و ساحل زیبای جزیره در نزدیکی بازار عربها کیش واقع شده است .در تور کیش زمستان 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید . خرید از بازار عربها حتی برای یک بار جذابیت زیادی برای مسافرین دارد که موجب می شود علاقه مندان دوباره به این بازار بروند .

 مطالب مرتبط:

بازار عربها کیش

بازار زیتون کیش

تور کیش لحظه آخری

تور کیش زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش جز هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در جنوب شرقی کیش و در جاده جهان بخش ابتدایی جاده قرار دارد و فاصله فرودگاه تا این هتل آپارتمان 11 کیلومتر می باشد . هتل دارای امکانات لازم برای مسافرین تور لحظه آخری کیش از جمله تلویزیون ، یخچال ، سرویس بهداشتی و مبلمان و حمام می باشد . مسافران تور لحظه آخری کیش می توانند با اقامت در هتل شباویز کیش سفری خوب را تجربه کنند . از دیگر امکانات این هتل لابی ، کافی شاپ ، صندق امانات ، صبحانه رایگان ، تاکسی سرویس و . . . می باشد.

 

 


هتل قائم کیش

هتل قائم کیش هتل 2 ستاره است که در مرکز جزیره کیش واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی قرار گرفته که نزدیک به مراکز تجاری و دریا و همچنین بازار زیتون می باشد این هتل دارای 2 ساختمان نوساز و قدیمی می باشد که بسیار زیبا می باشد و برای کسانی که برای خرید به جزیره کیش می روند مناسب است . هتل قائم کیش دارای اتاق های راحت و تمیز برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و آماده پذیرایی از آن ها است . امکانات هتل از جمله رستوران  ، کافی شاپ ، صندق امانات و . . . می باشد این هتل از نظر قیمت مناسب و دارای کیفیت خوبی  می باشد .

 


 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش هتلی 2 ستاره که دارای 40 اتاق 100 تخت می باشد .این هتل در سال 1376 تاسیس شده است و همچنین در 1389 بازسازی گشته است . قایل ذکر است که این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا و آرام است که برای میهمانان آماده شده است . این هتل دارای اتاق های راحت و مجهز به امکانات لازم می باشد و دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد . هتل فانوس کیش هتلی معروف بین مسافرین خارجی می باشد ، این هتل فضایی آرام و زیبا دارد که از بازارهای های کیش دور می باشد . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به رستوران ، کافی شاپ ، صندق امانات ، باشگاه بیلیارد ، اتاق ورزش ، سالن کنفرانس ، پارکینگ و . . . اشاره کرد . فاصله این هتل تا فرودگاه با خودرو 8 دقیقه است . برای گرشگران تور لحظه آخری کیش که در هتل فانوس کیش اقامت دارند و قصد رفتن  به پارک هنگام را دارند بدانند که فاصله این هتل تا پارک 4 دقیقه پیاده می باشد .

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پارسیان کیش

تور کیش هتل پارسیان

هتل پارسیان یک هتل 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش است که در نزدیکی مرکز خرید زیتون و سیتی سنتر واقع شده است. این هتل متشکل از 100 اتاق است که بسیار تمیز و به صورت سوئیت هستند. هتل پارسیان تا ساحل و اسکله تفریحی فقط و فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل گیتی برای ارائه برنامه های گردشگری با تخفیفات ویژه نیژ وجود دارد. از امکانات رفاهی این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به آرایشگاه زنانه , آرایشگاه مردانه , رستورانی با غذاهای لذیذ , فست فود , مینی بار و....اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این ها در هتل پارسیان صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان این هتل و مسافران عزیز تور کیش می توانند از نوش جان کردن یک صبحانه کامل نهایت لذت را ببرند.

تور کیش هتل پارسیان

 

تور کیش هتل پارسیان

 


هتل پارس نیک کیش

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور لحظه آخری کیش می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک

 


هتل آفتاب شرق کیش

تور کیش هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که متشکل از 46 اتاق می  باشد. این هتل در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش واقع شده است. مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی و همین امر باعث شیفتگی مسافران نسبت به این هتل شده است. از امکانات رفاهی هتل افتاب شرق کیش می توان به لابی , گشت سیاحتی , کافی شاپ در فضای باز , گشت در بازارها و... اشاره کرد که باعث علاقه مندی مسافران تور لحظه آخری کیش به این هتل شده است.

آدرس: کیش , میدان سعدی , خیابان میرمهنا

تور کیش هتل آفتاب شرق

 

تور کیش رستوران هتل آفتاب شرق

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل خاتم کیش

تور کیش هتل خاتم

 

هتل خاتم کیش متشکل از 28 اتاق است و در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است. بنابراین مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل به  اسانی می توانند به بازار عرب ها بروند. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و پاکیزه است و مهمانان عزیز به راحتی می توانند در این اتاق ها استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند. خوب است مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل خاتم خاص خانواده های سپاه است که می توانند با رفتن به این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز اشاره کرد.

تور کیش هتل خاتم

 

 


هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. این هتل دارای موقعیت منطقه ای و جغرافیایی مناسبی قرار دارد زیرا به مجتمع تجاری نزدیک می باشد و مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل 4 ستاره پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 


هتل گاردنیا کیش

تور کیش هتل گاردنیا

هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش شده است. 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

تور کیش هتل گاردنیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور کیش مرکز خرید شقایق

مرکز خرید شقایق تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت 1680 متر مربع در سال 1381 ساخته شد و به بهره برداری رسید. این مرکز خرید در حقیقت یک بازارچه است که در شهرک میر مهنا واقع شده و متشکل از 2 طبقه و 30 غرفه می باشد. غرفه های این بازارچه عبارتند از: آرایشگاه , سوپر مارکت , سوپر میوه , ساندویچی , قنادی و... . مردم ین جزیر و گردشگران تور لحظه آخری کیش هر آنچه را که نیاز داشته باشند را می توانند از این مرکز خرید تهیه نمایند.


 

تور کیش مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان تور لحظه آخری کیش یکی از مراکز خرید این جزیره می باشد که در زمینی به مساحت 2586 مترمربع ساخته شده است که متشکل از 2 طبقه است. این مرکز خرید دارای 65 غرفه است که با ارائه محصولات متنوع آماده خدمت رسانی  به مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد. از غرفه هایی که در مرکزخرید گلستان وجود دارد می توان به نانوایی , قنادی , تره بار , قصابی , سوپر مارکت , غرفه مواد غذایی , آرایشگاه مردانه و... اشاره کرد. همچین یک کافی شاپ در این مرکز خرید وجود دارد که مسافران تور لحظه آخری کیش پس از خرید می توانند لحظاتی را در آن بگذرانند و با خوردن یک نوشیدنی خوش مزه استراحت خود را تکمیل کنند.

 


 

 

مرکز خرید سارینا 1 کیش

 

تور کیش مرکز خرید سارینا 1

 

مرکز خرید سارینا 1 تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید متشکل از 10 طبقه می باشد که 7 طبقه آن اداری , 1 طبقه پارکینگ , 1 طبقه نمایشگاهی و 1 طبقه خدماتی می باشد. این مرکز خرید در بلوار خیام قرار گرفته است و چون به سایر مراکز خرید مانند پردیس 1 و 2 و هتل های ارم و داریوش بسیار نزدیک است توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش را به سوی خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید داشتن یک رستوران با چشم اندازی زیبا ازدریای همیشه خلیج فارس ایران می باشد که گردشگران می توانند غذای دلخواه خود را در کمال آرامش با مشاهده کردن این منظره زیبا نوش جان کنند.

 

 مطالب مرتبط:

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

نخلستانهای کیش

نخلستانهای کیش

 پرورش نخل در تور كيش 94 از سابقه ديرينه‌اي برخوردار است. اغلب جهانگرداني كه در سده‌هاي گذشته از كيش ديدار كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره اشاره نموده اند.

«باغ بهشت» تنها نخلستان به جاي مانده از دوره هاي گذشته ايست كه در غرب محله سفين واقع شده و میهمانان تور کیش 94 می توانند از آن دیدن نمایند و از جمله زيباترين نخلستان هاي كيش است كه به ويژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازي زيبا و تماشايي دارددر دهه اخير، سازمان منطقه آزاد كيش در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره در تور کیش 94 براي نخل اهميت ويژه أي قائل شده است. نخلستان هاي طلوع و غروب نمونه هايي از اين گونه موارد است. نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع است و نهال هاي آن در سال 1373 غرص شده اند که میهمانان تور کیش 94 می توانند از آن دیدن نمایند.


جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش

جاده دنیا تور کیش 94 همانند یک کمربند در امتداد ساحل جزیره کشیده شده و منظره بسیار زیبایی را در معرض دید مسافرانی که با پروازهای شبانه به این منطقه سفر می کنند قرار می دهد. ساحل جزیره کیش به دلیل شفاف بودن آب و تمیز بودن آن به گونه ای است که مسافران تور کیش 94 می توانند عمق دریا تا چند متری ببینند و یک آکواریوم طبیعی را در معرض نمایش می گذارد و این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد . گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازارپارس خلیج کیش

بازارپارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج در تور کیش 94 یکی از بازارهایی است که بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد .

این بازار نیز در یکی از مناطق بومی نشین جزیره و تقریبا در نزدیکی بازار عربها احداث شده است و بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن انواع پوشاک و لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی ویژه میهمانان تور کیش 94 و ... ارائه میشود .

این بازار به دلیل دوری از مرکز شهر زیاد مورد بازدید مسافران و گردشگران تور کیش 94 قرار نمیگرد .


بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش

بازار زیتون تور کیش 94 از لحاظ نوع معماری یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره میباشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است .
در بازار زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای خوب پیدا کنید .
کیف و کفش - روسری ویژه میهمانان تور کیش 94 - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .
این بازار در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری تور کیش 94 - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

مطالب مرتبط:
امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل داریوش کیش

 هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش تور کیش 94:

سالن کنفرانس - اتاق بيليارد- کافى شاپ لابى- روم سرويس 24 ساعته - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها ویژه میهمانان تور کیش 94 - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها - کافي نت - سالن بدنسازي -صبحانه بوفه + ترانسفر

آدرس:کیش -میدان داریوش -هتل بزرگ داریوش

 

  

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل بین المللی 5 ستاره ایران تور کیش 94 در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برای مسافران تور کیش 94 برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران تور کیش 94 به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند برای میهمانان تور کیش 94 رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) ویژه میهمانان تور کیش 94 می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه ویژه میهمانان تور کیش 94، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،  رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده ویژه میهمانان تور کیش 94، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

 

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش
مطالب مرتبط:

  امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل 3 ستاره جام جم کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در مرکز جزیره کیش و در انتهای بلوار دریا واقع شده است. از مزیتهای این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دانشگاه کیش و بازارهای زیتون، مروارید و ونوس و نیز اسکله تفریحی اشاره کرد. هتل جام جم کیش دارای 50 اتاق و 150 تخت خواب می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می بوده و باعث دسترسی آسان مسافران تور کیش به هتل و مراکز خرید می شود .

امکانات هتل جام جم کیش :

پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، لابي،  رستوران،  كافي شاپ ، ماهواره،  اينترنت در لابي،  نمازخانه،  چايخانه سنتي،  سالن كنفرانس،  خدمات خانه داري،  تاكسي سرويس ،  صندوق امانات اختصاصي و ...

 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش


 

هتل 3 ستاره جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش


 

تصویری از هتل 3 ستاره جام جم کیش

تصویری از هتل 3 ستاره جام جم کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار متر مربع واقع شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده و دارای 86 اتاق و 306 تخت خواب می باشد. هتل سیمرغ کیش از فضایی سرسبز با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. از مزیتهای این هتل می توان ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که باعث جذب مسافران تور کیش گردیده است.

امکانات هتل سیمرغ کیش :

پاركينگ اختصاصي هتل  و  پاركينگ سرپوشيده،  فضاي سبز، لابي،  رستوران ،  كافي شاپ،  صندوق امانات اختصاصي و ...

 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش


هتل 3 ستاره سیمرغ کیش

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل 4 ستاره هلیا کیش مابین میدان امیرکبیر و میدان ساحل واقع شده است. در هتل هلیا کیش فضای سبز و آبنماهای زیبا ساخته شده و دریا در فاصله کمی از این هتل واقع شده که همین امر باعث جذب مسافران تور کیش به این هتل گردیده است. فاصه مرکز خرید زیتون تا هتل 150 متر می باشد. هتل به اینترنت وایرلس تجهیز شده است.

امکانات هتل هلیا کیش :

اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری از اطفال، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار بار و چمدان، خشکشویی، روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن کنفرانس، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر و ... می باشد.

 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش


هتل 4 ستاره هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا کیش


تصویری از هتل 4 ستاره هلیا کیش

تصویری از هتل 4 ستاره هلیا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل 4 ستاره سورینت مریم کیش به عنوان یکی از هتل های سورینت در اردیبهشت ماه سال 1391 بازسازی شد و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل سورینت مریم در میدان امیر کبیر کیش می باشد که همین امر باعث دسترسی سریع مسافران تور کیش به مرکز شهر شده است. معماری هتل سورینت مریم کیش تحت تاثیر معماری اروپایی بوده و شامل 4 طبقه ،  56 اتاق و سوئیت می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید (بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...) تالار شهر قرار دارد. تجهیزات این هتل هوشمند ( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد.

 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش


هتل 4 ستاره سورینت مریم کیش

هتل 4 ستاره سورینت مریم کیش


هتل مریم کیش

هتل مریم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش از هتل های ساحلی سه ستاره جزیره کیش به حساب می آید این هتل  در زمينى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوك مجزا با 3.000 متر زيربناء ساخته شده است كه در بخش مرکزی جزیره کیش قرار گرفته است و هر بلوك به صورت پلكانى در دو طبقه و يك طبقه و همكف مى باشد. موقعيت مكانى هتل در محلى واقع شده  كه بدون نياز به تاكسى ، گردشگران مى توانند از بازارها و مراكز تفريحى بازديد نمایند. 

این هتل دارای اتاق های 2 و 3 تخته می باشد . اتاق هایی بسیار تمیز مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب جزیره کیش به شمار می آید

هتل دريا در کیش مشرف به بلوار بزرگ خليج فارس بوده و مقابل كارتينگ اتومبيل رانى قرار گرفته است  و آماده پذيرايى از شما ميهمان گرامى تور کیش مهر 94 مى باشد . 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده است و در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار گرفته است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و از لحاظ دسترسی به مراکز خرید بسیار مناسب است از جمله این مراکز می توان به مرکز تجاری کیش اشاره کرد. از این رو هتل پارمیدا برای مسافران تور کیش مهر 94 که قصد خرید در این جزیره را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود همچنین تا دریا نیز فاصله خوبی دارد فاصله ای 15 دقیقه ای. تمامی اتاق های هتل نوساز و تمیز می باشد و منوی صبحانه تقریبا کاملی را دارا می باشد. این هتل یک عکس یادگاری رایگان از میهمانان تور کیش پاییز 94 را به آن ها هدیه می دهد

از امکانات هتل پارمیدا می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، اسپا ، سونا و جکوزی، روم سرویس ، اینترنت در واحد ، سالن همایش، سالن کنفرانس ...  اشاره کرد

هتل پارمیدا کیش

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد.بازار دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران محیطی دلپذیر  را برای مسافرین تور کیش شهریور 94 فراهم نموده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار دامون کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در مركز جزيره زيباى كيش و در بهترين موقعيت نسبت به ساحل و بازار  مى باشد. خدمات رايگان هتل مانند: صبحانه و نهار ,  استقبال فرودگاهی  و پنجاه درصد تخفيف پارك دلفين ها است . هتل تماشا کیش براي كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد. هتل در بهار سال 1391  بازسازی شده و امکانات رفاهى هتل در تور کیش تابستان 94 شامل کافى نت، تلويزيون ماهواره اى، لاندرى، مينى بار، صندوق امانات در  رسپشن، سيستم خنك كننده می باشد. هتل تماشا کیش داراى رستوران سراب با گنجایش 90 صندلى و با تدارک غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل است . فاصله این هتل تا فاصله کشتی یونانی 13.9 km و فاصله تا پارک دلفینها 6.3 km و فاصله تا مرکز خرید زیتون 271 متر مى باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان می باشد و مساحت آن حدود 20000 متر مربع است . این هتل در جنوب شرقی کیش و در ابتدای جاده جهان در نزدیکی ساحل است و فاصله این هتل تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد .این هتل دارای 932 اتاق و 276 تختخواب است که اتاق ها مجهز به تلویزیون، تلفن، یخچال، سرویس بهدتشتی ایرانی،حمام و مبلمان می باشند، اقامت در اتاق های مناسب و زیبای این هتل استراحت لذت بخشی را برای مسافران  به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شباویز کیش

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 هتل شباویز کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 

پارک میرمهنا کیش

پارک میرمهنا کیش در سال 1385 در شمال جزیره کیش ساخته شد و اسکله تفریحی میرمهنا نیز  در آن قرار دارد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در میان نوار ساحلی  باعث شده که این پارک به دو بخش مجازی فاز یک و فاز دو  تقسیم شود.فاز یک پارک مساحت حدود 41 هزار متر مربع دارد که دارای مسیرهای پیاده رو، آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ می باشد و  بیشتر اوقات در انتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان به تماشای لاک پشت های آزاد پرداخت و در زمان های مجاز می توان در آنجا ماهی گیری کرد. فاز دو  دارای مساحت حدود 50 هزار متر مربع  می باشد جنب مسجد جامع سفین و محله بومیان کیش قرار  گرفته است. در اسکله این پارک چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده  است و مسافران تور کیش می توانند با قدم زدن بر روی این اسکله  مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی  ایران را مشاهده کنند.

در تور کیش 94 از این پارک زیبا دیدن کنید.

پارک میرمهنا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرمهنا کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

نمایشگاه خزندگان و آکواریوم کیش

در آکواریوم کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود.  قریب هفتاد نوع ماهی های تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل، رنگ پولک ‌ها و زیبایی  کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب می باشند. مجموعه آكواريوم كيششامل ماهی های آب هاي شور و شيرين، خزندگان ايران و جهان مثل مارها و تمساح ها، پرندگان کمیاب جهان مي باشد . این آکواریوم که اولین آكواريومم 20 هزار ليتري مخصوص آبهاي شيرين است به کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی ندارند، امکان دیدن ماهی های شگفت انگیز را می دهد . بازدید از این آکواریوم به همه مسافران  تور کیش 94توصیه می شود.

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

نمایشگاه خزندگان کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: نمایشگاه خزندگان و آکواریوم کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های جزیره کیش

رستوران های کیش غذاهای لذیذ و متنوعی اعم از غذای ایرانی , فرنگی و دریایی را برای مهمانان خود سرو می کند. به دلیل اینکه تنوع صید از آب های اطراف جزیره بسیار زیاد می باشد رستوران های این جزیره با محصولات دریایی از مهمانان خود پذیرایی می کنند می کنند و همین امر باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران و مسافران عزیز تور کیش تابستان 94 شده است. البته لازم به ذکر است که در رستوران های کیش قیمت متوسط غذا نسبتا بالا است. علاوه بر این رستوران های جزیره کیش دو دسته هستند: دسته اول رستوران هایی که دارای موسیقی زنده هستند و دسته دوم رستوران هایی که فقط غذا سرو می کنند. رستوران هایی که دارای موزیک زنده می باشند بسته به کیفیت موسیقی های اجرا شده از قیمت های متفاوتی برخوردارند اما قیمت آن ها تقریبا 4 برابر رستوران هایی است که فقط غذا سرو می کنند.

برخی از رستوران های جزیره کیش:

رستوران آب و برق (غذای ایرانی): 4424881

رستوران آیدین (غذای ایرانی): 4432468

رستوران پدیده البرز (غذای ایرانی): 4434272

رستوران پارس (غذای ایرانی): 4422614

تور کیش رستوران خانه اسپاگتی

رستوران پدر خوب (غذای ایرانی-فرنگی): 4458594

رستوران کوه نور (غذای ایرانی-فرنگی): 4420590

رستوران رودکی (غذای فرنگی): 7697647

رستوران مریم (غذای فرنگی): 4422129

رستوران خانه اسپاگتی (غذای ایتالیایی): 7682923

رستوران شاندیز آبشار (غذای ایرانی-لبنانی): 7690900

تور کیش رستوران شاندیز آبشار

رستوران بوف ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4456166

رستوران تایم ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4433542

رستوران کی اف سی ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4423953

رستوران پاتوق ( پیتزا-ساندویچ): 4420633

رستوران توچال ( پیتزا-ساندویچ): 7697442

رستوران دکتر پیتزا ( پیتزا-ساندویچ): 4434360

رستوران کیش برگر ( پیتزا-ساندویچ): 4424394

تور کیش رستوران کوه نور

رستوران برادران ( نان و کباب ): 7699225

 

پارک ساحلی میر مهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش تابستان 94 می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش تابستان 94 می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش عید فطر 94 از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های جزیره کیش,رستوران های کیش,بهترین رستوران کیش,ارزان ترین رستوران کیش, رستوران خوب کیش, رستوران مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مجموعه گذر هنرمندان کیش

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور کیش تابستان 94 با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

هنگامی که تندیس این بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور کیش عید فطر 94 فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلی که بیشتر گردشگران از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور کیش عید فطر 94 را به خود جلب می کند.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور کیش تابستان 94 اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوید دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دست ندهید.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه گذر هنرمندان کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک شهر کیش

تور کیش پارک شهر

پارک شهر یکی از زیباترین پارک های جزیره کیش می باشد که برای گردشگران عزیز تور کیش عید فطر 94 سرگرمی لازم را فراهم آورده است. این پارک دارای یک دریاچه مصنوعی , پیست اسکیت , پیست دوچرخه سواری , زمین ورزش , آب نمایی زیبا , میدان گل و.... می باشد که به جذابیت این پارک افزوده است. لازم به ذکر است که  حدود 45% از این پارک دارای پوشش گیاهی ای است که با آب و هوای کیش سازگار هستند و دیوارهای اطراف پارک با نقاشی های زیبای هنرمندان این جزیره مزین شده و زیبایی پارک را دوچندان کرده است.

تور کیش پارک شهر

علاوه بر این پارک شهر کیش دارای مبلمان شهری زیبا و آلاچیق هایی است که گردشگران عزیز تور کیش عید فطر 94 می توانند در این آلاچیق ها بشینند و استراحت کنند و از هوای مطبوع این پارک نهایت لذت ببرند. دریاچه مصنوعی این پارک بزرگترین دریاچه مصنوعی این جزیره می باشد که اولین بار ساخته شد و دارای 20 الی 30 قایق پدالی است تا گردشگران بتوانند در این دریاچه به راحتی قایق سواری کنند.

تور کیش پارک شهر

زمین بازی کودکان طوری طراحی شده است که در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است مسقف می شود و کودکان شما به راحتی بتوانند بازی و انرژی خود را تخلیه کنند. از برنامه های سازمان منطقه آزاد جزیره برای توسعه این پارک زیبا این است که یک پارکینگ در زمین یک هکتاری بسازد تا رفاه و آسایش گردشگران عزیز تور کیش تابستان 94 را افزایش دهد. همچنین قرار است که یک شهر بازی فوق العاده بسازند که دارای زمینی به مساحت 5 هکتار می باشد. مسافران و گردشگران عزیز تور کیش می توانند در این پارک اوقات فراغت خود را سپری کنند و لذت ببرند.

تور کیش پارک شهر

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک شهر کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

قایق های کف شیشه ای کیش

 

یکی از دیدنیهای جذاب کیش قایقهای کف شیشه ای آن هستند . آب‌های جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان‌ها ماهی‌های تزیینی و رنگارنگ و خرچنگ‌ها ، ستاره‌های دریایی و غیره می باشد که با قایق‌های کف شیشه ای تماشای آنها امکان پذیر است و شما می توانید توسط این قایق ها به دیدن دنیای زیر دریا بنشینید .

قایق های کف شیشه ای کیش

این قایق‌ها در اسکله تفریحی مستقر هستند و مسافران هتل داریوش کیش می توانید در آنجا از این قایق ها استفاده کنید .

مطالب مرتبط :

قایق های کف شیشه ای کیش

موزه و نماد کیش

کلبه هور کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قایق های کف شیشه ای کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

باغ پرندگان کیش

 

باغ پرندگان کیش یکی از جاذبه های کیش می باشد که در آن انواعی گوناکونی از پرندگان زندگی می کنند . این مجموعه با بيش از 57 گونه پرنده از جمله پليكان ، شترمرغ ، طوطي ماكائو ، انواع گوناگون لك لك ، توكان ، توركو ، قو ، پنگوئن آفريقايي و گونه هاي نادر، چون تمساح پوزه كوتاه قرار دارد . این پرندگان از اقصی نقاط جهان جمع آوری شده اند و در میان آنها گونه های نادر نیز به چشم می خورند .

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

 اين باغ در داخل پارك دلفين قرار دارد و علاقه مندان به بازدید می توانند در تور هتل داریوش کیش از این باغ زیبا دیدن فرمایند .

مطالب مرتبط :

باغ پرندگان کیش

بوستان آهوان کیش

آکواریوم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ پرندگان کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های نسبتا قدیمی کیش می باشد که در دو طبقه احداث شده است . در طبقه اول این بازار غرفه ها و فروشگاه ها قرار گرفته اند و طبقه دوم شامل بخش های اداری و خدماتی این بازار می باشد . این بازار دارای 310 غرفه است و وسعت آن 26500 متر مربع می باشد .

 بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

از امکانات این بازار می توان به رستوران و کافی شاپ و قسمتی برای بازی کودکان اشاره کرد . در این بازار انواعی از پوشاک ، لوازم منزل ، کیف و کفش و ... به چشم میخورد . این بازار همچنین نواعی از لباس های مجلسی زنانه و مردانه را نیز ارائه می دهد که گردشگران هتل داریوش کیش می توانند جهت خرید اینگونه اقلام به این بازار مراجعه کنند .

مطالب مرتبط :

بازار ونوس کیش

مرکز تجاری کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار ونوس کیش,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد